Thursday, June 19, 2008

The moment I woke up,
The first thought that ran through my mind was all about him.
I really do miss him alot...

现在的我们已不同了
不知我还能说什么
只能眼镇镇的让你走
心里的痛让我难已忍受
但是我明白
爱一个人一定要让他辛福
说过的话我不会反悔
既然你明显的表是要我离开
我也就不在防埃你的生活
和以前一样
我还是会真心的祝福你


If I had a wish, I would turn back the hands of time.

No comments: